[OT] Problemy z netem: "polaczenie odrzucone"

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 13 Gru 2003, 00:06:46 CET

Witam!
Mam taki dziwny problem: wpisuje adres WWW, wciskam [ENTER] i dostaje
"Połączenie odrzucone", wciskam jeszcze raz-znowu, jeszcze raz..., w
koncu wciskam i dziala! Wydaje mi sie, ze to problem mojego dostawcy
netu, ale pytanie brzmi: czy ja moge u siebie cos z tym zrobic (np.
kazac mu probowac kilka razy/zwiekszyc jakis parametr). Z tego co
zauwazylem w Windach ten problem wystepuje znacznie rzadziej. A mi sie
zaczelo tak dziac po jakims zwisie kompa, wiec nie wiem, czy wtedy cos
sie nie zepsulo. Bede wdzieczny za wszystkie sugestie
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<< brunetka << blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...