instalacja na drugim dysku

Rasiu rasiu w tlen.pl
Sob, 13 Gru 2003, 14:24:55 CET

Mam dwa twarde dyski
20GB podlaczony do Primery Master( czyli C:zainstalowany win2000 i narazie ze wzgledu na rodzinke musi tu tak zostać)
--
4GB podlaczony do SM (chce go uzyc dla siebie na PLD)
CDROM podlaczony do SS

do tej pory mialem na tym 4GB freeBSD i w polaczeniu z GRAPHICAL BOOT MANAGER zainstalowanym na C dzialalo to fajnie (1 windows) (2 freebsd)

lecz mnie naszlo "polacy nie gęsi i swoj linux mają" :)

proces instalacji czy to z C: (PM) czy tez z Netu przebiega płynnnie do momentu ustawiania LILO lub GRUBa

aktualnie efekt calonocnej udreki z PLD jest taki przy zainstalowanym lilo po reboocie mam L99 99 ... przy GRUBie ekran zapelnia sie GRUB GRUB ...

po:
chroot /dest
rc-boot

wywala mi blad 21 (czyli chyba nie znalazl dysku :( )
jak dam
grub
>root (hd2,0) #to jak powyzej
natomiast
root (hd1,0) cos dzial znajduje ext2

ogolnie mowiac nie wiem co zrobić :( by sie cieszyc posiadaniem PLD(Ra)

p.s. (czy tez kazdy ma tyle problemow z instalacją ?)