diff-backup -> atrybuty plików i katalogów

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Sob, 13 Gru 2003, 15:17:13 CET

On Sat, 13 Dec 2003 11:37:16 +0100
Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org> wrote:

> oczywiście backup i restore robisz z root ?

Z roota nie próbowałem trenowałem na zwykłym koncie usera, mam
rozumieć że jeśli to z roota zapuszczę to będzie ok?

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User