nvidia i matrox

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 13 Gru 2003, 16:48:04 CET

Dnia sobota 13 grudzień 2003 13:40, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> XFree86-OpenGL-*

Ale konflikt jest nvidia<->matrox

> wg mnie:
> 1. zainstaluj nvidie
> 2. skopiuj na piechotę mga_drv.o (tylko, bez dri)
>
> powinno działać

Nie o to chodzi. Ja już sobie poradziłem, pytam tylko o to dlaczego te
pakiety są ze sobą w konflikcie.
Bo przecież można mieć dwie rózne karty vga w komputerze!

Pozdrawim
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy