nvidia i matrox

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 13 Gru 2003, 17:07:12 CET

On Sat, 13 Dec 2003, grzes wrote:

> Ale konflikt jest nvidia<->matrox

> Nie o to chodzi. Ja już sobie poradziłem, pytam tylko o to dlaczego te
> pakiety są ze sobą w konflikcie.
> Bo przecież można mieć dwie rózne karty vga w komputerze!

Tez chcial bym wiedziec. Mam TNT2 na AGP i 2xMGA na PCI. Forcenolem
pakiety zeby sie zainstalowaly i chodzi cacy na 3 monitorach. Zadne pliki
sie nie pokrywaja. Tak naprawde to ten konflikt to jakis nowy wynalazek.
Starsze pakiety sie nie pluly.

Pozdrokwa

--