/sys

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Sob, 13 Gru 2003, 17:20:24 CET

Dnia 13 grudnia 2003 o godzinie 11:30:01 z adresu WieslawKierbedz w farba.eu.org,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

WK> 1) /sys jest tworzony i montowany przez kernel bez udziału fstaba
WK> 2) uhci-hcd?

Ad 1. Tak, ale po wpisaniu do fstab-a

none    /sys        sysfs    defaults       0 0

przestaje pluć tym błędem i działa dalej :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Boryna śpiewał w chórze ale tylko partie solowe