nowa nvidia

Shining Path shiningpath w o2.pl
Pon, 15 Gru 2003, 12:54:32 CET

Witam.
Może powinienem z tym wybrać się na pld-devel, ale nie mam jej
zasubskrybowanej a na
jeden raz mi się nie chce tego robić.
Posiadacze kart nVidia zapewne są już w temacie, przynajmniej Ci, którzy
starają się
być na bieżąco :)
Poprawiłem spece tyczące się nvidii z przystosowaniem do nowych możliwości
sterowników - pojawiło się takie coś jak nvidia-settings - bardzo
brakowało tego
w poprzednich wersjach. Stworzyłem nową podpaczkę XFree86-driver-nvidia
  --> progs,
w którym to znajduje się ta zabawka.

Diffy do speców załączam do wiadomości. Proszę deweleporów by zerknęli
na to i ocenili czy się
to nada do umieszczenia w repo.

Zainteresowanych zapraszam również na
http://www.ghnet.pl/~halab/pliki/srpms/
skąd można pobrać paczki src.rpm

Pozdrawiam.
--
Robert Halabowski - http://www.ghnet.pl/~halab
minis est errare, insipientis in errore perseverare - Unknown