KDE3 i gnome-owe ustawienia

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pon, 15 Gru 2003, 12:57:48 CET

On Monday 15 of December 2003 10:54, Rafał Cygnarowski wrote:
> Czesc!
>
> Ma ktos moze jakis zloty przepis na to, jak zmusic kde3
> (3.1.94.031204-1), aby uruchamiane pod nim aplikacje gnome czytaly
> (?) konfiguracje czcionek/schematow jaka mialy ustawiona w
> gnome-control-center?

A czy aplikacje gnome uruchomione np. w twm honorują te ustawienia?

Problem polega na tym, że w g2 te ustawienia sa aktualne tylko w srodowisku
gnome (chyba chodzi o to, ze musi być uruchomiony gconfd ale pewien nie
jestem) - kde nie ma tutaj nic do rzeczy.

Jest sposób na to, żeby je spersonalizować - poprzez ustawienie gtk+2:

Do ~/.gtkrc-2.0 dajesz:

include "/usr/share/themes/<motyw>/gtk-2.0/gtkrc"

tylko, że wtedy bedzie to ustawione na stałe i w centrum sterowania gnome juz
tego nie zmienisz.

--
Adam Gorzkiewicz