Wirus poszukiwany :]

Pawel Koska poul w pf.pl
Nie, 14 Gru 2003, 23:20:24 CET

> Ja mam taką trochę nietypową prośbę (i nie jestem pijany ani nic z tych
> rzeczy ;)). Czy macie może jakiegoś zawirusionego plika? Jak tak, to czy
> mógłbym go dostać na priv? Pożeniłem ClamAV'a z exim'em i ciekawy jestem
> jak to działa ;)

Wlasnie sie wysyla z 5 wirusow. Mam nadzieje ze mnie przy okazji nie
zawirusuje, bo wlasnie pracuje pod Windows ;-)

To ja sie zapytam o cos. Chcialbym postawic maly serwer pocztowy (tak
z 5 uzytkownikow). Chcialbym tam zainstalowac tylko cos
anty-spamowego. Jakis Spamassassin, czy cos podobnego.
Czy ktos moglby opisac jak skonfigurowac Postfixa ze spamassassinem i
jak skonfigurowac samego spamassassina ?? Juz kiedys probowalem to
zrobic, ale w googlach malo co znalazlem co bym mogl zrozumiec, a na
stronie http://eu3.spamassassin.org/ tez nic nie zrozumialem :-(

Aha i jak sie tym zarzadza ?? Przez WWW czy trzeba z konsoli cos do
plikow dodawac, chodzi o blacklist itp.

Moglbym dostac jakies rady, pomoce, sprawdzone linki ??

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl