Wirus poszukiwany :]

Pon, 15 Gru 2003, 00:12:06 CET

Osóbka znana jako Michal Kochanowicz, wystukała:
> [ciach]
> Dziękuję za odzew, clamav działa jak powinien :)
>
> Przy okazji chciałbym się jeszcze dowiedzieć jaką politykę stosujecie w
> stosunku do maili, w których wykryto wirusa?
>
> Ja widzę takie rozwiązania:
> 1. odbicie do nadawcy
> 2. otagowanie
> 3. usunięcie treści i zastąpienie informacją o wirusie
>
> Gdybym miał to robić sam dla siebie, użyłbym 1. Jednak jako że dotyczy
> to nie tylko mojej poczty zastanawiam się jakie rozwiązanie przyjąć, tak
> żeby nie wymagać zbyt dużo myślenia od luserów i żeby nikt mi nie
> [...]

Ja tylko teoretycznie się wypowiem, bo nie korzystam z dobrodziejstw
wirusów :)
- wyciąć wirusa i posłać do odbiorcy z odpowiednią adnotacją,
- oryginalnego mejla zostawić dla odbiorcy do pobrania np. via http (jakiś
link w mejlu bez wirusa)
Może być?

pozdrawiam