Wirus poszukiwany :]

Pon, 15 Gru 2003, 00:34:34 CET

On Monday 15 of December 2003 00:12, Adam Gapiński wrote:
> [...]
Ja proponuje nie odbijać tylko nie przyjąć w ogóle maila na poziomie komendy
DATA (mam tak zrobione: exim4 + exiscan + clamav + mks na raz).

> Ja tylko teoretycznie się wypowiem, bo nie korzystam z dobrodziejstw
> wirusów :)
> - wyciąć wirusa i posłać do odbiorcy z odpowiednią adnotacją,
> - oryginalnego mejla zostawić dla odbiorcy do pobrania np. via http (jakiś
> link w mejlu bez wirusa)
> Może być?
To jest bardzo głupi pomysł w ogólności. Kupa wirusów podszywa się pod czyjeś
emaile i potem taki osobnik jak ja dostaje n razy więcej raportów od
programów antywirusowych niż faktycznie samych wirusów. Rozwiązaniem tego
jest prowadzenie listy wirusów podszywających się pod innych i nie puszczanie
raportu do nadawcy ale to wymaga utrzymywania tej listy.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux