Ac 2.6

Krystian Tomczyk krystian w tomczyk.civ.pl
Pon, 15 Gru 2003, 10:26:58 CET

> generate-modprobe.cconf.
> też by ci się pewnie zbudowała.

> można potem to i owo usunąć, ale ostrożnie.
> nie wiedziałem wcześniej, że jest coś takiego jak
> generate-modprobe.conf

Miałeś rację połowa (albo i więcej problemów z głowy.
Została tylko nieszczęsna nvidia. Przebudowała się, ale
nazywa się nvidia.o.gz (może i tak się ma nazywać) a nie
nvidia.ko i modprobe nvidia pisze, że nie może znaleźć
modułu :(
Krystian T.