ISO 2.0

Rafał Majewski raaf_m w tenbit.pl
Wto, 16 Gru 2003, 09:36:30 CET

Pawel Koska wrote:

>Sciagnelem sobie
>ftp://ftp.pld-linux.org/iso/2.0/i586/pld-i586-20031214-CD1.iso
>wypalilem na CD-RW, wkladam do kompa i nie startuje :-(
>Mysle sobie, zle zle sciagnelem... sciagnelem jeszcze raz, wypalilem na CD-R
>wkladam do kompa i dalej nie startuje :-(
>
>Czy ktos moglby sprawdzic, czy te plyty dzialaja ??
>
>Dzieki.
>Pawel
>
>_________________________________________
>http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy
>
>dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
>podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
> [...]
mam taki sam problem, tyle tylko, ze ja poprostu zauwazylem ze na cd nic
nie ma po wypaleniu. sprawdzilem jeszcze czy plytka jest dobrze
sciagneta, podmontowalem iso i okazalo sie ze jest wszystko ok.
musialem wypalic plytke na windzie i poszlo. nie wiem czym to jest
spowodowane. mialem tez podobny problem z ra. sciagnolem wszytkie plytki
wypalilem w linuxie i okazalo sie ze tylko pierwsza plytka jest dobrze
nagrana. nie wiem od czego to zalezy. wyapalem na mdk 9.1 i 9.2, pod
GComburst'em i k3b. dziwne to. dlaczego ja musze miec winde do wypalania cd?

aha no i w koncu po nagraniu cd zainstalowalem ac ale tylko base, basic
sie wywalil przy instalkacji. brakowało mu paru pakietow. zapisalem to
gdzies, ale teraz nie mam czasu jak przyjde do domu to wysle na grupe (o
ile jest sens).

pozdrawiam

--
Rafal Majewski
gg: 4074106, jabber: raaf_m w jabber.org