iptables i kazaa

Andrzej Augustynowicz andree w ds5.agh.edu.pl
Wto, 16 Gru 2003, 10:59:41 CET

On Tue, 16 Dec 2003 11:27:39 +0100
uho <uho w xhost.one.pl> wrote:

> a jak shaperd radzi sobie z uploadem, gdy jest 20 userow to kazdy
> dostaje po 5kbps z 128kbps ? pingi maja oddzielne pasmo itp. ?

Wszystko zalezy od tego kto ile korzysta z lacza, moze siedziec 20
osob a 5 sciagac, na gg, irc, nie ma przeznaczonych transferow. U mnie
na ok 16-17 osob sie sprawdza (a jeszcze miesiac temu bylo na sdi!)
Ustawiam magiczny transfer dzielony przychodzacy na 400 i wychodzacy
na 100 i zawsze jest troche wolnego (srednio sciaga 5 osob).