forwardowanie portow ftp

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 16 Gru 2003, 11:00:17 CET

On Tue, Dec 16, 2003 at 10:50:50AM +0100, Tomasz Witek wrote:

> ssh ok, ale ftp ?

W ograniczonym zakresie się da. Sam to robiłem. W Proftpd określiłem
wąski zakres portów których ma używać dla połączeń danych, i przez ssh
przeforwardowałem wszystkie te porty (i oczywiście port połączenia
kontrolnego). Ale to ma sens jedynie gdy nie przewidujesz wielu połączeń
do tego serwera.

Pozdrowienia,
	Jacek