RAID1 - przepis.

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 16 Gru 2003, 12:47:58 CET

On Tue, Dec 16, 2003 at 12:44:54PM +0100, Adam Jurkiewicz wrote:
> Nie wiem, u mnie się nie pluje ....

W opisie przy tworzeniu nie podawałeś "chunk-size" i słusznie, więc
wpis w raidtab odnośnie tego jest wg mnie niepotrzebny.

> U mnie musiały byc raidttab - samo mdadm.cof nie wystarczyło.

Oczywiście piszesz o Ra i tamtejszym rc-scripts?

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user