RAID - ciekawostka

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 17 Gru 2003, 10:17:47 CET

Dnia śro 17. grudnia 2003 09:46, Roman Kolasiewicz napisał:
> Witam,
> Hmm, nie sledzilem watku, ale co pokazuje
> cat /proc/mdstat podczas tego swiecenia diody?

Nie wiem, bo dioda już zgasła - troszkę jestem w gorącej wodzie kąpany,
ale to wina ciągłego braku czasu. Już ok, pozostałe się zsynchronizowały
i lavg jest bliskie 0.

A co do kontrolera, to wiem, zaraz bede rekonfigurował.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej