java i Ra

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 17 Gru 2003, 14:11:07 CET

Może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z jre na Ra?
Jest mi potrzebne więc poradziłem sobie tak, że przerobiłem
w java-blackdown.spec w Source z takiej na gcc3.2 na gcc2.95.
Zrobiły mi się rpm-y i działa.
Może ktoś by zrobił branch w tym spec-u jeszcze dla Ra?
Różnica tylko w ściąganych plikach i wymaganiach.
(Ja problemów _narazie_ nie zauważyłem).

P.S.
Czy są jakieś problemy z ftp.pld-linux.org?
A raczej coś po drodze...
Za nic nie mogę się połączyć, a traceroute u mnie dochodzi
do z-tpnet.icm.edu.pl i dalej ani rusz...

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy