java i Ra

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 17 Gru 2003, 14:15:23 CET

Dnia śro 17. grudnia 2003 14:13, Łukasz Maśko napisał:

> Ja używam SUN-owskiej i też nie mam problemów. Kompilowana ze speca w CVS.

Niestety przy budowaniu SUN-owskiej javy ze spec-a nie
znajduje żródłowych plików.
A blackdown się zbudowało i działa dlatego o tym piszę...

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy