java i Ra

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 17 Gru 2003, 20:00:41 CET

Dnia środa 17 grudzień 2003 14:22, Łukasz Maśko napisał:

> Trzeba ręcznie z java.sun.com ściągnąć plik z javą, a potem można
> budwać ze speca. Mi działało. java-sun-1.4.2-1

Teraz doczytałem w specu.
Ale z java-blackdown.spec to chyba nadal aktualne...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |