wylaczanie sie latopa przy kompilacjikernela

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 18 Gru 2003, 11:25:00 CET

On Thu, 18 Dec 2003 11:08:30 +0100 (CET)
Arkadiusz Chomicki <chomar w wla.pl> napisał(a):

> witam
>
> mam taki o to problem
> moj laptop sie wylacza podczas kompilacji kernela
> czy wg was jest to wina przegrzania sie procesora?
>
> mam zamiar oddac go do serwisu poki jest na gwaracji
> aczkolwiek musze wiedziec co im powiedziec zeby mnie nie olali

to co napisałeś,
może to tylko trochę na temat ale, kiedyś jak sprawdzało się czy
procesor był "zeszlifowany" wystarczyło uruchomić proces kompilacji
i efekt był jak sam doświadczasz, po prostu "moc szła na max-a"

pozdrawiam i powodzenia
Grzegorz