wylaczanie sie latopa przy kompilacjikernela

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Czw, 18 Gru 2003, 18:12:17 CET

On Thu, 18 Dec 2003, Andrzej Zawadzki wrote:

> A możesz sprawdzić jaką ma temp?
>
> Albo daj mu jakieś inne ciekawe zajęcie np. DVD->DIVX
>
> Firmowy też mi się raz wyłączył - miał zablokowane wyloty - leżał na
> poduszce ;-)

stoi caly czas na biurku
jak pracuje dosc dlugo to kompilacja przerywa sie po okolo 5,5 tys
lini (logow). Zas jak stal dosc dluzej wylaczony i kompilacje
uruchomilem zaraz po uruchomieniu laptopa wylaczayl sie po okolo
7,5 tys lini logow

temperatury niestety nie da rady zmierzyc bo jakos nie udalo mi sie
uruchiomnic na jadzre 2.4. Nawet apm.o nie laduje sie do pamieci.

Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo         GG#: 420515