Wyciągnięcie 'Tematu e-maila' bez pl krzaczków ?

Quickest quickest w wp.pl
Pią, 19 Gru 2003, 00:11:25 CET

On Thu, 18 Dec 2003 23:09:57 +0100
Tomek Orzechowski <orzech w pld-linux.org> wrote:

> NEW_SUBJECT=`formail -xSubject | tr ąćęłńóśźż acelnoszz`
>
> man tr

To nie działa, jest tak jak było, nadal polskie krzaczki. Przed chwilą sprawdzałem na komórce.

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864 | "Los jest ślepy, ale trafia bez pudła."