Gdzie znajde?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 19 Gru 2003, 00:38:33 CET

18 grudnia 2003 (23:08:49) Marteen napisal:

M> bezpiecznie przejsc z
M> kernela 2.2.25 na 2.4.20
Co jest za tymi drzwiami wie tylko ten, który nacisnął klamkę...
Spróbuj :P

M> Ten iptable jest z kompilowany z mozliwoscia blokowania polaczen p2p czy
M> nie?
EEEEEEEEE... - nie wiem - nie używam a kompilowałem ze speca, bodajże
z taga LINUX_2_4...

Zapomniałem dodać, że nie supportuję tego, co wystawiam :-).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (