Bardzo poważny ( wręcz krytyczny) problem z Sambą. sys_lseek failed. Error was Bad file descriptor

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Sob, 20 Gru 2003, 10:47:01 CET

Dnia wto 16. grudnia 2003 12:06, Wojciech Potaczek napisał:
> /var (tam gdzie samba tworzy pliki tdb) i inne partycje są na ReiserFS
> Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie sugestie.
> Pozdrawiam,
Ja dopiszę  też coś - kiedyś walczyłem z NFS'em i ReiserFS.
Pomogło zmiana Reiser'a na JFS. Aktualnie na WSZYSTKICH serwerach
daję kernel 2.4.22-1 od Pepe oraz XFS, bo na JFS się przejechałem,
czasem potrafi się nie replay'owac po padzie i nie podmountować.
A na XFS nie mam żadnych problemów jak dotychczas.

Więc rada : zmień Reiser na XFS.
Może będzie lepiej.
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej