Dzwięk (jaka karta i jak ją zmusić uruchomić)

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Sob, 20 Gru 2003, 14:12:50 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Michał Raś, wystukała:

>Gogle mi wypluły:
>via82cxxx_audio.o
>
>pozdrawiam

no to mam teraz tak
http://www.google.pl znalazlem takie dwa adresy bylo ich tam wiecej ale
te dwa wydaly mi sie ciekawe

http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/c95.html
http://irc.pld.org.pl/?sub=show&item=96

poldkiem sciagnolem xmms, xmms-input-mpg123 i xmms-output-OSS
do /etc/modules dodałem wpis via82cxxx_audio
i wiem ze coś nadal nie tak :( bo z głośników tylko cisza a xmms zuca
take oto info

[rasiu w barbarita rasiu]$ xmms

Gdk-WARNING **: locale not supported by C library

** WARNING **: oss_open(): Failed to open audio device (/dev/dsp):
Permission denied

coz z tym fantem dalej począć?

--

pozdrawiam