Dzwięk (jaka karta i jak ją zmusić uruchomić)

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Sob, 20 Gru 2003, 14:43:12 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Michał Raś, wystukała:

>dopisz się do grupy audio
>[adas w dom adas]$ grep audio /etc/group
>audio::23:adas,gra

po dodaniu

[root w barbarita rasiu]# grep audio /etc/group
audio::23:rasiu,barbarita

:(

rasiu w barbarita rasiu$ xmms

Gdk-WARNING **: locale not supported by C library

** WARNING **: oss_open(): Failed to open audio device (/dev/dsp):
Permission denied

a zapomnialem dodac ze xmms jak daje sie play to pojawia sie okienko
Couldn't open audio
1. You have the correct output plugin selected
2. No other programs is blocking the soundcard
3. Your soundcard is configured properly

w xmms
 Input Plugins: MPEG Layer 1/2/3
Output Plugins: OSS Driver 1.2.8

--