Dzwięk (jaka karta i jak ją zmusić uruchomić )

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Sob, 20 Gru 2003, 19:56:09 CET

On Sat, 20 Dec 2003, Adam Gapiński wrote:

> Hmm. Coś mi umknęło? Zawsze edytuje ten plik ręcznie...
Odkąd naumiałem się składni usermod'a już nie muszę robić tego ręcznie.

                    "update-db"

> A to skąd? Mój poldek (Ac+ ready) tego nie ma :(
> Przypadkiem samo przelogowanie się na to nie pomaga?

Z opisu pakietu wynika, że to było narzędzie do glibca 2.2
Może go już nie być.

--
Sławomir Sędyka