Znowu cos zepsulem ??

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Sob, 20 Gru 2003, 21:41:41 CET

Użytkownik Arkadiusz Chomicki napisał:

>sprawdz to:
>localedef -f ISO-8859-2 -i pl_PL pl_PL

tez tak mialem po instalece 2.0 zeby bylo ciekawiej to prawie wszedzie
mi sie to pojawialo
takie coś
[rasiu w barbarita rasiu]$ xmms

Gdk-WARNING **: locale not supported by C library

ale wpisalem i nie mam :) dzieki za info. to trzeba gdzies dopisac na
stale czy sie juz zapamietalo?

a i jeszcze pojawily sie polskie opisy np: Nie ma strony manualai MC po
polsku gada :)
jezu a ile sie z tym męczyłem LANG=pl_PL LC_ALL itd a nic nie dzialalo a
wszyscy odpisywali na ircu SOA#1 az juz to było nudne. Dzieki jeszcze raz.

--

pozdrawiam
Michał Raś