Znowu cos zepsulem ??

Tomasz Kowalczyk kowalczt w ee.pw.edu.pl
Nie, 21 Gru 2003, 01:57:47 CET

Dnia sobota 20 grudzień 2003 22:46, Krystian T napisał:

> Ja to już robiłem, ale teraz mam nowsze localedb-src i w związku z
> tym pytanie - czy wystarczy zrobić localedb-gen, czy trzeba wcześniej
> jeszcze coś robić? aA może po prostu w ogóle nie warto?

no wystarczy tylko localedb-gen -l $nazwa_locale ( jesli masz
w /etc/sysconfig/i18n zdefiniowane SUPPORTED_LOCALES to mozna bez
parametru) i mozesz juz sobie odinstalowac locale-src, bo jest
niepotrzebne. a czy warto ???
to zalezy....
Tomasz Kowalczyk