Re: ftp leży?

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 21 Gru 2003, 12:30:59 CET

Dnia 21 grudnia 2003 o godzinie 00:06:35 z adresu lists w mmt.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

TW> Tak, i zdarza się to coraz częściej. Na ftp.openoffice.pl jest m.in mirror
TW> ftp'a PLD.

Hmmm a gdyby tak poldek w przypadku padu glownego serwera ustawionego
w source sam sprawdzal mirrory z jakiejs listy dostepnych ?

Np. taka opcja konfiguracyjna

source-mirror ra ftp://...

ktora moznaby kilka razy podawac dla kazdego source. Albo tez inny
sposob podawania mirrorow. Istotne byloby to ze bylyby one sprawdzane
tylko w przypadku padu serwera podanego w source badz poprzednim
source-mirror.

Tak sobie tylko kombinuje, ale za cienki jestem aby sie samemu za to
zabrac.

--
Pozdrowienia,
milley

;) Janko Muzykant zrobił sobie skrzypki z gonta i sierści ludzkiej.