OpenOffice.org 1.1.0 z ux.pl instalacja z PLD wersja nie tylko dla root'a

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Pon, 22 Gru 2003, 09:44:38 CET

Użytkownik Michał Raś napisał:

> juz jest. tez tak chce i nad tym siedze
>
> http://www.inf.sgsp.edu.pl/LEWA/LAB/OOo/foto/hurt8.png

mam :) 1.1.0 PL pobrane z UX http://www.ux.pl/openoffice/?page=download
polskie menu polski słownik ogólnie pasuje do PLD ;) i działa

Michał Raś
rasiu (at) tlen.pl ; gg:191559
Czysto logiczne rozumowanie nie da nam żadnej wiedzy o realnym świecie...