Lekki edytor do C/C++ pod X poszukiwany

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 21 Gru 2003, 13:03:55 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 12/21/2003
12:32 PM:
> Hej!
>
> Poszukuję jakiegoś lekkiego edytora pod X-Window podświetlającego
> składnię C/C++. Będzie z tego korzystała osoba, która prawie nie miała
> kontaktu z Linuksem, więc gvim nie bardzo się nadaje ;)
Nie wiem, czy dokladnie o to ci chodzi, ale mcedit (MC) ladnie
podkresla skladnie-korzystam z niego jak mi kaza programy pod Borland
C pisac w szkole(+kompilator bc w dosemu:-)). A pod X'y? Mcedit w
Xtermie:-). Bardzo przyjemnie (nawet bardzo,bardzo) podswietla tez
skladnie KWrite, ale chyba nie spełnia kryteriów "lekkości", bo jest
czescia KDE. Chociaż jak byś odpalał samo KWrite, to nie powinno być źle.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<< brunetka << blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...