OpenOffice.org 1.1.0 z ux.pl instalacja z PLD wersja nie tylko dla root'a

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Pon, 22 Gru 2003, 10:16:59 CET

Użytkownik Tomasz Witek napisał:

>A nie chcesz sprobowac tej z
>http://ziew.org/OOo/pre0.7/
>
>dodaj sobie do poldek.conf
>
>source = oo http://ziew.org/OOo/pre0.7/
>i dpopoldkuj.
>
>dziala :)
>
>TiweK

dziś juz nie :) ale zobacze sobie jak poprawie zaleglosci z exela.
W sumie na linuxa sie przesialdlem sie z windy niedawno, mozna
powiedziec ze przed chwila. Tu wszystko nowe i inaczej pachnie ale brne
dalej i mam nadzieje ze dotrwam do momentu że bede mial to srodowisko
tak dopracowane iż bedę zadowolony.
martwi mnie jedno komp pod PLD jest wolniejszy niz pod w2000 hmm a moze
to tylko tak narazie dopoki sie tego nie dopiesci.

Michał Raś
rasiu (at) tlen.pl ; gg:191559
Czysto logiczne rozumowanie nie da nam żadnej wiedzy o realnym świecie...