Re: ftp leży?

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Nie, 21 Gru 2003, 18:15:45 CET

Dnia 21 grudnia 2003 o godzinie 12:58:22 z adresu michal w michal.waw.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MK> To żadna tajemnica. Autor poldka, Paweł Gajda, to kolega kloczka i po
MK> "przewrocie majowym" najwyraźniej zdecydował się zostać przy wodzu.

Tak podejrzewałem ale wolałem się upewnić, a że sprawa nie musiała tak
wyglądać więc prosiłem na priv ;)

A swoją drogą szkoda, że poldek stoi w miejscu :(

--
Pozdrowienia,
milley

;) Po południu zwiedzaliśmy fabrykę negliżu.