Logowanie poleceń shella

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Nie, 21 Gru 2003, 18:22:02 CET

On Sunday 21 of December 2003 18:08, Robert Święcki wrote:

> To napisz sobie moduł do kernela, dwie chwilki roboty.

ftp://dev.null.pl/pub/secmod-20010327.tar.gz

tam masz ptrace.c które podmienia sys_ptrace, zmień to trochę by podmieniało
sys_exec, dodaj logowanie parametrów i powinno śmigać.

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer