mozilla

Miro Z miro w elzab.com.pl
Nie, 21 Gru 2003, 20:01:26 CET

Użytkownik Maciek Szumieluk napisał:
> chcialbym przeniesc ustawienia mozilli (kuriera poczty) oraz emaile
> znajdace sie na windowsie na mozille linuxowa. Czy wogole jest to
> mozliwe? Jezeli ta, to jaka jest w linuxie sciazka do katalogu, w ktorym
>  sa one przechowywane?

Cześć
Poszedłem po najmniejszej linii oporu i po zainstalowaniu systemu
założyłem w Mozilli dokładnie takie same konta pocztowe jak były w
windowsach, a potem po prostu na żywca skopiowałem zawartość
odpowiadających im katalogów z katalogu ../Mail/  Mozilli +
bookmarks.html. Działa bez problemów.
Scieżki szukaj w ~/.mozilla.

Miro Ziemski
miro(at)elzab.com.pl