OpenOffice.org 1.1.0 z ux.pl instalacja z PLD wersja nie tylko dla root'a

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Nie, 21 Gru 2003, 23:16:24 CET

W liście z nie, 21-12-2003, godz. 23:08, Adam Gapiński pisze:
> Osóbka znana jako Grzegorz Goławski, wystukała:

> Właśnie - miałem wersję 0.6 i jakoś tam działała, ale z tym pre0.7 to sobie
> nie poradziłem :( Wywalał mi brak jakiejś biblioteki gtk (mam tylko KDE)
Pewnie chodziło o libgnomecups - ta wersja była chyba budowana z --with
gnomecups.

> więc sobie odpuściłem... BTW: mimo zainstalowania openoffice-i18n-pl nie
> miałem polskiego menu itp. Jak to ustawić?
Mam to samo - wszystko po angielsku.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>