Chrzakajacy xmms

Falkon falkon5 w go2.pl
Pon, 22 Gru 2003, 03:56:29 CET

Witam!!!
Przeszedłem właśnie na AC z jajkiem 2.6 i mam dziwny problem.
Zainstalowałem xmms'a i coś mu się chrzani.
Co pewien czas przyspiesza muzykę i popierduje przy tym strasznie.
Trwa to chwilę i znów jest normalnie.
mpg123 działa normalnie i nic nie marudzi.
Mam zintegrowaną kartę muzyczną AC'97, a do niej ALSA 1.0.0rc2.
Czy miał ktoś może podobny problem???
Albo chociaż ma ktoś pomysł, gdzie zacząć szukać błędów???
Próbowałem też z xmms z nest i kompilowanego z cvs'u i jest to samo.
Czy wina może leżeć w jajku??

| Falkon - falkon w spacja.com      |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."