OpenOffice.org 1.1.0 z ux.pl instalacja z PLD wersja nie tylko dla root'a

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Pon, 22 Gru 2003, 08:32:50 CET

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Aha. Czyli tak ma być. No nic poczekamy na następnę OOo
>
>pozdrawiam

juz jest. tez tak chce i nad tym siedze

http://www.inf.sgsp.edu.pl/LEWA/LAB/OOo/foto/hurt8.png

Michał Raś
rasiu (at) tlen.pl ; gg:191559
Czysto logiczne rozumowanie nie da nam żadnej wiedzy o realnym świecie...