2xDSL + squid

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 22 Gru 2003, 11:22:49 CET

On Fri, 19 Dec 2003, DreameR wrote:

> Witam
> Wiem ze temat 2lacz byl juz wiele razy poruszany....
> a wiec mam:
> eth0- DSL
> eth1 -2 DSL
> eth2 - LAN
> Ma ktos pomysl jak to sprawiedliwie podzielic? Rozwazalem rozne opcje od
> czesc osob tu czesc tu ale pozostaje kwestia proxy bo ono zawsze pracuje na
> 1 bramie.... Czekam na wasze propozycje

Mam dokładnie taką konfigurację - sprawuje się mniej więcej nieźle -
dokładnie na podstawie opisu z tej grupy.
"Mniej więcej nieźle" niestety nie oznacza "dobrze"... :(
Mianowicie problem w tym, że najprawdopodobniej będę musiał zrezygnować z
balancingu i na sztywno podzielić co będzie szło przez które łącze... Przez
balancing wszystkie połączenia są co jakiś czas zrywane. Mniejsza o GG, choć
to jest dosyć upierdliwe. To samo dzieje się z ssh, ircem, a także - co
najbardziej ludzi wkurza - z wszelkiego rodzaju grami...

Jeśli to ma być łącze do firmy, gdzie przede wszystkim używa się internetu
do WWW i maili - wystarczy spokojnie. Jeśli jakieś VPN - już dużo gorzej...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl