kernel 2.6 i problem z initrd

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 23 Gru 2003, 23:02:02 CET

On Tue, 23 Dec 2003 22:08:32 +0100
Mariusz <zibi w dolsat.pl> wrote:

> w /etc/fstab wszystko dobrze poustawiane...

Kurcze chyba nie tylko /proc w sumie tam mialem ustawione, nie mam teraz
dostepu do maszyny ale może faktycznie to skopany fstab jest przyczyną.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User