DNS w sieci lokalnej, help

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Wto, 23 Gru 2003, 23:27:24 CET

2003-12-23 napisal(a) Pan(i)

r> Natomiast w ostatni weekend instalowałem na szybko znajomemu
r> Ra z płyt (były problemy z ftp) a następnie jak już ftp
r> ruszył zrobiłem --upgrade-dist i po podniesieniu jajka do
r> 2.2.25 miałem podobne błędy i co najgorsze nie pomogło
r> depmod -a.
r> Może spotkałeś się z taką sytuacją? nie chciałnym
r> po apgrejdzie firmowego serwerka walczyć z tego typu
r> problemami :-/

ja sie spotkalem, jak po ugrade-dist nie wykonalem lilo.
rozwiaznie...zaladowac jakis system, podmontowac wszystko chroot i
wykonac lilo.

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"