kernel 2.6

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 23 Gru 2003, 03:06:05 CET

Właśnie testuję sobie kernela 2.6.0-1.8 i mam następujące problemy:
1. nie działa bootsplash bo nie ma /proc/splash (a łatka jest nałożona i mam
nadzieję wkompilowana)
2. modprobe dość często wypluwa:
FATAL: Module <moduł> already in kernel.
(niby prawda tylko po co mi to?)
3. Nie działa skaner na usb.
4. nie działają lm-sensors:
[root w pldmachine proc]# /etc/rc.d/init.d/sensors restart
(...)
Can't access /proc file
/proc/sys/dev/sensors/chips or /proc/bus/i2c unreadable;
Make sure you have done 'modprobe i2c-proc'!
/bin/sh: -: unexpected `end of expression'
Error -4 loading sensors configuration file: /etc/sensors.conf

Dwa ostatnie błędy są przypuszczalnie związane z przeniesieniem niektórych
informacji z /proc do /sys ale co z tym można zrobić?

Tomek