COMPAQ i Ra

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 23 Gru 2003, 09:36:21 CET

Dnia pon 22. grudnia 2003 17:22, WieslawKierbedz w farba.eu.org napisał:
> On Mon, Dec 22, 2003 at 05:18:48PM +0100, Grzegorz Mlonek wrote:
[ciach]

> Prawda - mam taki wlasnie serwerek - ze stron hp mozna sciagnac dyskietki
> startowe z oprogramowaniem do ustawiania BIOSu.

Chłopaki, wszystko fajnie ale ten komp startuje!
Tylko ma problemy gdy się jemu zrobi reboot, a raczej jebut...
Bo się po rebocie nie chce uruchamiać i trzeba mu zimnego restartu!
Czyli musi mieć wyłączony prąd.
Ale dyskietek poszukam.
Z różnymi komputreami COMPAQ-a miałem już do czynienia więc znam
ból tych BIOS-ów...

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy