Pilne - Problem z DSL

Mariusz zibi w dolsat.pl
Wto, 23 Gru 2003, 15:39:33 CET

Dnia wto 23. grudnia 2003 15:06, Frazir napisał:
> Witam.
>
> Mam dziwny problem:
> Modem DSL 512KB (internet DSL TPSA) podlaczam do Windowsa ustawiam
> IP:80.55.203.166/24 (255.255.255.0) Brame 80.55.203.165 i DNS'y tepsy
> dziala bez problemow. Podlaczam to do linuxa i zaczynaja sie jaja chce
> instalowac PLD z bootdisk_net pobrane z
> http://ftp.pld-linux.org/PLD-1.0/i686/PLD/images/bootdisk_net.img
> ustawiam wszystko co trzeba po czym zaczyna sie: raz zacznie pobieraz
> moduly po chwili zero odpowiedzi od modemu a kontrolki sie pala czasem
> [...]

kiedys probowalem tez instalowac z bootdisk_net i miałem te same objawy co ty,
wiec dalem sobie spokoj i zainstalowalem z rescuecd. A problem wyjasnilem
sobie tak: instalator zatrzymywal sie po sciagnieciu bodajze 4 plikow, a z
ftp-pld.linux.org mozna ustanowic 4 polaczenia z jednego IP, czyli moje
polaczenia caly czas wisialy na eftepie i wszystko stalo w miejscu. Wine
zgonilem na bootdisk_net i dlatego ja olalem...
--
Mariusz Niedzielski