DNS w sieci lokalnej, help

raf rafalsf w poczta.onet.pl
Wto, 23 Gru 2003, 16:45:46 CET

Witaj Adam,

W Twoim liście datowanym 22 grudnia 2003 (22:26:10) można przeczytać:
AG> Osóbka znana jako raf, wystukała:
AG> [...]
>>
AG> A komputery w sieci korzystają z tego DNSa?

Owszem wpisałem im w DNS adres do mojego serwera
130.100.0.15.
Ponadto, dzisiaj w wolnej chwili zrobiłem jeszcze
wpis do pliku hosts licząc, że w najgorszym razie podmienię
ten plik na tych dwudziestuparu maszynach i po kłopocie. I
co najdziwniejsze nie pomógł :-(, zastanawiam się czy nie
jest tp wina jakichś domyślnych zabezpieczeń na windach.
Hosty to w2k + SP4 + pare ważniejszych fixów.
Niestety przed wyjściem do domu nie udało mi się dokładnie
tego sprawdzić.

Ale to już raczej nie ta grupa.

--
Pozdrowienia,