Pilne - Problem z DSL

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Wto, 23 Gru 2003, 19:03:25 CET

23 grudnia 2003, 15:06:35, Frazir napisal:

F> Witam.

F> Mam dziwny problem:
F> Modem DSL 512KB (internet DSL TPSA) podlaczam do Windowsa ustawiam
F> IP:80.55.203.166/24 (255.255.255.0) Brame 80.55.203.165 i DNS'y tepsy
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
   a nie /30 czyli 255.255.255.252
> [...]
F> instalowac PLD z bootdisk_net pobrane z
F> http://ftp.pld-linux.org/PLD-1.0/i686/PLD/images/bootdisk_net.img
F> ustawiam wszystko co trzeba po czym zaczyna sie: raz zacznie pobieraz
F> moduly po chwili zero odpowiedzi od modemu a kontrolki sie pala czasem
F> zacznie pobieraz 3 nawet wiecej plikow i nagle wisi doszlo mi nawet ze
F> instalator przygotowal partycje jak trzeba zaczol pobieraz potrzebne
F> pliki i juz zwis na sieci nic nie idzie tak jakby nie bylo internetu
F> moze jakies sugestie nie wiem co robic pomysly mi sie wyczerpaly ;-(

ja zawsze instaluje z dyskietki zrobionej z
ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i686/PLD/images/bootdisk_net.img
potem przy wyborze zrodel ustawiam  ftp.pld-linux.org
i wszystko sie ciagnie
raz tylko mi sie zdarzylo ze zatrzymal sie to wtedy ctrl+c
enter i zaczalem znowu instalacje i poszlo git

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl