Pilne - Problem z DSL

Frazir frazir w dami.pl
Wto, 23 Gru 2003, 23:37:26 CET

Użytkownik Arkadiusz Chomicki napisał:

> tego nikt nie wie
> ale ktos znalazl taka zaleznosc

> Pozdrawiam
> ChomAr
Witam

Moim zdaniem nie mialo to znaczenia czy otwieram 4 czy 100 polaczen na
ftp bo nieraz wisialo juz po 1. Po usilnych probach ratowania systemu
podlaczylem modem pod winde sciagnelem MINI-ISO wypalilem zainstalowalem
i poszlo bez wiekszych komplikacji potem dolozylem druga sieciowke i
udostepnianie... jak narazie dziala i to ladnie ;-)

Moje pytanko bo teraz reza to na xxx.xxx.xxx.xxx/24 ma znaczenie jak dam
/30 :)

Microsoft:
-My company's migrating to Windows Serwer
-I've spent 20 years perfecting my UNIX skills
"Use your UNIX skills to administer Windows Technology"