Re: Budowanie pakietów - problemy

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 25 Gru 2003, 23:43:41 CET

Dnia 23 grudnia 2003 o godzinie 01:54:23 z adresu pzurowski w post.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

PŻ> kernel-headers jest tylko do modulow jadra, do wszelkich innych rzeczy
PŻ> jest glibc-kernel-headers

No świetnie w moim domowym AC doinstalowałem glibc-kernel-headers i
wsio idzie już pięknie :) tyle tylko, że nie bardzo widzę
glibc-kernel-headers dla Ra a w nim mam ten sam problem, który miałem
w AC :( Oświećcie mnie jeśli jestem ślepy albo powiedzcie co zrobić
aby jednak móc pobudować conieco także dla Ra :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Cesarz Klaudiusz był nieśmiały, wiec nie odważył się zabić swojej żony.